Τα βότανα και τα μπαχαρικά προσφέρουν πολλά οφέλη στον οργανισμό μας. Βοηθούν στην πρόληψη πολλών ασθενειών, αρωματίζουν το φαγητό μας κάνοντας το πιο γευστικό και ιδιαίτερο ενώ πολλά από αυτά βοηθούν στην πέψη, στην καλή μνήμη και στην καλή λειτουργία του νευρικού μας συστήματος. Ποια είναι όμως τα βότανα που πρέπει να έχεις και εσύ στην κουζίνα σου; Διάβασε παρακάτω και από αύριο άρχισε να ΄΄πειραματίζεσαι΄΄ με διάφορους συνδυασμούς.

 

Κανέλα
dawvjura
Η κανέλα περιέχει πολλές βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά για την υγεία σου. Θα μειώσει την όρεξη σου για γλυκό και θα σου ρυθμίσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Επίσης, συμβάλλει στην πρόληψη του διαβήτη και μειώνει την χοληστερίνη.

 

 

Λεβάντα
levandamystic
Η λεβάντα περιέχει θεραπευτικές ιδιότητες στον οργανισμό μας. Βελτιώνει την διάθεση μας και βοηθάει τα άτομα που αντιμετωπίζουν αϋπνίες. Ακόμα, καταπολεμά το άγχος και το στρες, βοηθάει στο νευρικό μας σύστημα και μειώνει τους πονοκεφάλους. Χρησιμοποιήστε την αντί για ρίγανη στο φαγητό σας.

 

 

Τζιντζερ
tzintzer-piperoriza
Το τζίντζερ βοηθάει πολύ στην πρόληψη των κρυολογημάτων και ιώσεων. Ακόμα, βοηθάει το πεπτικό μας σύστημα καταπολεμά την ναυτία και έχει αντιφλεγμονώδη δράση. Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος διότι προκαλεί κορεσμό.

 

 

Πιπέρι καγιέν 
kagien
Έρευνες έχουν αποδείξει ότι το πιπέρι καγιέν βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος και βοηθάει στην μείωση της αρτηριακής πίεσης. Επίσης, είναι ιδανικό για τα άτομα που θέλουν να χάσουν βάρος αφού συμβάλλει στην καλή πέψη και ενισχύει τον μεταβολισμό.

 

 

Βαλεριάνα
thumbnail1
Όπως είναι γνωστό, η βαλεριάνα είναι ιδανική για τα άτομα που έχουν αϋπνίες διότι βοηθά τους ανθρώπους να κοιμηθούν πιο γρήγορα και ήρεμα. Παράλληλα, καταπολεμά το άγχος και το στρες αφού ένα φλιτζάνι βαλεριάνα θα σας ηρεμήσει και θα σας χαλαρώσει. Γι αυτό  βοηθάει στο νευρικό σύστημα.

 

 

 

Μοσχοκάρυδο
lifehub-votana-135
Το μοσχοκάρυδο βοηθάει στον εγκέφαλο και στην καλή μνήμη. Γι αυτό, μάλιστα, έχει αποδειχθεί ότι βοηθάει και στην πρόληψη της άνοιας. Η μυριστισίνη που περιέχει, δρα ως ηρεμιστικό, βελτιώνει την διάθεση και βοηθάει στα άτομα που έχουν δυσπεψία.

 

 

 

 

Πηγή: http://www.faysbook.gr/fitness/ygeia-eyexia/ta-votana-ke-ta-bacharika-pou-ine-aparetita-gia-tin-ygia-sou/