Από αύριο πιάνουν δουλειά οι νέες διοικήσεις των Οργανισμών που θα αναλάβουν τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, από το ΥΜΑΘ όπου ανακοίνωσε το νέο εννεαμελές Διοικητικό Συμβούλιο του κρατικοποιημένου πλέον ΟΑΣΘ.

«Πρόεδρος του νέου Οργανισμού θα είναι ο Στέλιος Παππάς και αυτό έχει τη δική του σημειολογία. Δεν θα παίξουμε με την εκκαθάριση του ΟΑΣΘ και αυτή είναι κεντρική επιλογή και κεντρικό μήνυμα. Γι΄αυτό και μπαίνει ένα ιστορικό στέλεχος του χώρου με μεγάλη εμπειρία στα οικονομικά», είπε.

«Αύριο το πρωί εγώ μαζί με τα μέλη των νέων Δ.Σ., θα μεταβούμε στα γραφεία των μέχρι πρότινος ΟΑΣΘ και ΣΑΣΘ, ώστε να εγκατασταθούν οι νέες διοικήσεις και να ξεκινήσουν τις εργασίες τους», ανακοίνωσε. «Παράλληλα με το έργο των νέων Δ.Σ., θα συσταθεί και μια επιτροπή η οποία θα έχει συμβουλευτικό ρόλο», πρόσθεσε ο υπουργός.

Ο κ. Σπίρτζης τόνισε πως δεν θα προκύψει ζήτημα με την καταβολή των δεδουλευμένων στους εργαζομένους του ΟΑΣΘ. «Έχει ήδη γίνει σχετικό αίτημα για την εκταμίευση χρημάτων από το υπουργείο Μεταφορών προς το Γενικό Λογιστήριο του κράτους και μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται να προχωρήσει η διαδικασία. Σε ερώτηση για το εάν θα εξασφαλιστεί η μισθοδοσία των εργαζομένων και αφού μεταβούν στον νέο φορέα, ο υπουργός απάντησε πως «δεν υπάρχει δημόσιος φορέας που δεν έχει εξασφαλισμένη τη μισθοδοσία των εργαζομένων του».

 

«Σήμερα ξεκινάμε μαζί με τους Θεσσαλονικείς, τους φορείς της πόλης και την τοπική αυτοδιοίκηση την προσπάθεια για να οικοδομήσουμε μετά από δεκαετίες, δημόσιες κοινωνικές αστικές συγκοινωνίες στην υπηρεσίες του πολίτη και όχι στην υπηρεσία της υψηλής εγγυημένης κερδοφορίας κάποιων», είπε ο υπουργός και πρόσθεσε: «Είναι γνωστό ότι η Θεσσαλονίκη και οι αστικές συγκοινωνίες δεν έχουν καλή σχέση. Φιλοδοξούμε οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης να ανήκουν στη Θεσσαλονίκη, το μετρό να ολοκληρωθεί και να ξεκινήσει τη δοκιμαστική του λειτουργία το 2019».
«Η νέα διοίκηση δεν θα έχει μέλημα την κερδοφορία των μετόχων», επεσήμανε.

Επιπλέον, ο κ. Σπίρτζης επανέλαβε το απαράδεκτο της κατάστασης που επικρατούσε στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης λέγοντας, μεταξύ άλλων πως δεν γίνεται τα λεωφορεία να έχουν μηχανήματα που δεν δίνουν ρέστα.

 

 

Το νέο εννεαμελές Διοικητικό Συμβούλιο του κρατικοποιημένου ΟΑΣΘ

 

 

Ο Νέος πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς, είναι πατέρας του υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής Νίκου Παππά και ιστορικό στέλεχος της Αριστεράς.

 

 

Διευθύνων σύμβουλος ορίστηκε ο πολιτικός μηχανικός και στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης Σάββας Παναγιωτίδης.

Τα υπόλοιπα μέλη του ΔΣ είναι ο Ακρίτας Καϊτατζής (νομικός), ο Μανώλης Λαμτζίδης (δικηγόρος – πρώην πρόεδρος του ΔΣΘ και στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ), ο Φώτης Μπίμπασης (πρόεδρος του Σωματείου Εμποδιζόμενων Ατόμων «Αναπηρία Σήμερα»), η δημοσιογράφος και στέλεχος των ΑΝΕΛ Όλγα Γιάννη, η πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης Καλυψώ Γούλα ως εκπρόσωπος του δήμου Θεσσαλονίκης, ο περιφερειακός σύμβουλος Γαβριήλ Αβραμίδης ως εκπρόσωπος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και ένας εκπρόσωπος των εργαζομένων.

Παράλληλα, ο υπουργός ανακοίνωσε και το ΔΣ του νέου φορέα, του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ). Η σύνθεση του είναι η εξής: Πρόεδρος είναι ο δικηγόρος Κωνσταντίνος Αβατζάς, διευθύνων σύμβουλος ο τοπογράφος-μηχανικός Ιωάννης Τσιώνας και μέλη οι Δρόσος Δρόσος (οικονομολόγος), Αντώνιος Ελευθεριάδης (τραπεζικός υπάλληλος), Αλεξάνδρος Κιτικίδης (δικηγόρος), ο περιφερειακός σύμβουλος Ευστάθιιος Αβραμίδης ως εκπρόσωπος της ΠΚΜ, ο Πάρις Μπίλιας πρόεδρος του ΤΕΕ/ΤΚΜ, ο αντιδήμαρχος του δήμου Θεσσαλονίκης, Θανάσης Παππάς, και ένας εκπρόσωπος της ΠΕΔΚΜ.

Ανακοινώθηκαν επίσης τα αρχικά μέλη της εταιρείας με επωνυμία «Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης Α.Ε.» ως ακολούθως: Κυριακή Αβραμίδου, Δημήτρης Αργυρόπουλος, Ιάκωβος Σαρηγιάννης, Βαγγέλης Ζαρκάδης, Γιώργος Τοζίδης και Φίλιππος Γκανούλης.

 

 

 

 

 

 

Πηγή: http://www.voria.gr/ (1, 2)