«Μέσα σε πέντε έως οκτώ χρόνια θα εξαφανιστεί, όπως εξαφανίστηκε το Yahoo. Το Yahoo είναι ακόμα επικερδές, απασχολεί 13.000 εργαζόμενους, όμως αυτή τη στιγμή έχει μόλις το 10% της αξίας του σε σχέση με το 2000. Η απαξίωσή του αυτή συνιστά εξαφάνιση. Το Facebook θα χάσει τη μάχη του ανταγωνισμού, στην αλλαγή παραδείγματος που φέρνει η ραγδαία ανάπτυξη του mobile web και των smart phones. Ο κόσμος κινείται γρηγορότερα, γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστικός.
Πιστεύω ότι αυτοί που κυριάρχησαν στην προηγούμενη τεχνολογική γενιά, θα προσαρμοστούν δύσκολα στην επόμενη. Το Facebook μπορεί να εξαγοράσει μια σειρά από εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, όμως θα παραμένει μια δυσκίνητη ιστοσελίδα σε σχέση με τις εφαρμογές των smart phones», υποστηρίζει ο αναλυτής μιλώντας σε εκπομπή του CNBC.