• About
  • Advertise
  • Privacy & Policy
  • Contact
MySalonika
Advertisement
  • Συνεντευξεις
  • Κοινωνικα
  • Θεατρο
  • Σχεσεις
  • Events
  • Υγεια
  • Ομορφια
  • Ζωα
  • Τεχνολογια
  • Παραξενα
  • Συνταγες
No Result
View All Result
  • Συνεντευξεις
  • Κοινωνικα
  • Θεατρο
  • Σχεσεις
  • Events
  • Υγεια
  • Ομορφια
  • Ζωα
  • Τεχνολογια
  • Παραξενα
  • Συνταγες
No Result
View All Result
MySalonika
No Result
View All Result
Home Αυτοκίνητο

Έρευνα: Επιβάτες που ταξιδεύουν στο πίσω κάθισμα ενός αυτοκινήτου έχουν περισσότερους τραυματισμούς

May 3, 2022
in Αυτοκίνητο
Έρευνα: Επιβάτες που ταξιδεύουν στο πίσω κάθισμα ενός αυτοκινήτου έχουν περισσότερους τραυματισμούς
Share on FacebookShare on Twitter

Όλα τα σύγχρονα συστήματα παθητικής ασφάλειας ενός αυτοκινήτου, αλλά και οι κανονισμοί περί υποχρεωτικού εξοπλισμού εστιάζουν από τους κατασκευαστές στα μπροστινά καθίσματα και όχι τόσο στα πίσω.

Σήμερα τα μπροστινά καθίσματα διαθέτουν διάφορες ρυθμίσεις, μηχανικές και ηλεκτρικές, καθώς και ατομικά προσαρμόσιμα μαξιλάρια οσφυϊκής στήριξης. Για να διασφαλιστεί η απόλυτη ασφάλεια κατά τη διάρκεια πρόσκρουσης στο πίσω μέρος του καθίσματος υπάρχει το σύστημα WHIPS (Whiplash Protection System), όπου τη στιγμή της πρόσκρουσης, αυτή η ειδική δομή πλαισίου πλάτης κάμπτει προς τα πίσω προστατεύοντας τη σπονδυλική στήλη από τραυματισμούς.

Τα πίσω καθίσματα φαίνεται να παίζουν λιγότερο σημαντικό ρόλο στο πλαίσιο της ασφάλειας και της άνεσης ενός αυτοκινήτου. Διαθέτουν ζώνες ασφαλείας και προσκέφαλα, ενώ δεν υπάρχουν αερόσακοι και το μεγάλο ερώτημα είναι πως προστατεύονται οι επιβάτες στο πίσω μέρος της καμπίνας.

Μια ανάλυση των επιπτώσεων των μετωπικών ατυχημάτων που διεξήχθη από το Ινστιτούτο Ασφάλειας Αυτοκινητοδρόμων στις ΗΠΑ, δείχνει ότι οι επιβάτες που ταξίδευαν στο πίσω κάθισμα ενός αυτοκινήτου υπέστησαν τους περισσότερους τραυματισμούς

Μια μελέτη μετωπικών ατυχημάτων που διεξήχθη στις Ηνωμένες Πολιτείες επίσης από το Ινστιτούτο Ασφάλειας Αυτοκινητοδρόμων έδειξε ότι περισσότεροι από τους μισούς επιβάτες των πίσω καθισμάτων τραυματίστηκαν πιο σοβαρά από εκείνους στο μπροστινό μέρος. Οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι τα συστήματα παθητικής ασφάλειας για την προστασία των επιβατών στα μπροστινά καθίσματα έχουν αναπτυχθεί ταχύτερα σε σχέση με τα πίσω. Βελτιστοποιημένες ζώνες τσαλακώματος, αερόσακοι, νέα υλικά και νέου τύπου ζώνες συμβάλλουν στην μεγαλύτερη ασφάλεια για τα μπροστινά καθίσματα σε σχέση με τα πίσω καθίσματα που ακόμη δεν έχουν παρόμοια συστήματα ασφάλειας.

Το IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) που είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός των ΗΠΑ, ο οποίος χρηματοδοτείται από εταιρείες ασφάλισης αυτοκινήτων, σε συνεργασία με ένα νοσοκομείο στη Φιλαδέλφεια, ανέλυσε 117 τροχαία ατυχήματα ατόμων ηλικίας από 6 έως 92 ετών. Όλοι τους βρίσκονταν στο πίσω κάθισμα ενός αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια μιας μετωπικής σύγκρουσης. Τα ιατρικά αρχεία έδειξαν ότι ορισμένοι από τους τραυματισμούς που υπέστησαν οι επιβάτες προκλήθηκαν από τις ζώνες ασφαλείας που ασκούσαν υπερβολική πίεση στο στήθος. Ωστόσο, αυτό δεν ήταν αποτέλεσμα της χρήσης των ζωνών, αλλά μάλλον της χρήσης μιας παλαιότερης έκδοσης ζώνης. Αποδεικνύεται ότι σε πολλά μοντέλα αυτοκινήτων, οι ζώνες ασφαλείας που χρησιμοποιούνται στα πίσω καθίσματα δεν διαθέτουν τους λεγόμενους περιοριστές τάσης για προστασία από τέτοιους τραυματισμούς, κάτι που είναι ήδη στάνταρ στα μπροστινά καθίσματα.

Οι ηλικιωμένοι είναι στην πραγματικότητα οι πιο ευάλωτοι σε τραυματισμούς λόγω πίεσης ζώνης. Τα οστά τους είναι πιο εύθραυστα, καθιστώντας τα πιο επιρρεπή σε κατάγματα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το IIHS εξέδωσε σύσταση ότι οι ηλικιωμένοι επιβάτες πρέπει να καταλαμβάνουν το μπροστινό κάθισμα εάν οι πίσω ζώνες ασφαλείας δεν είναι εξοπλισμένες με περιοριστή τάσης.

Τα παιδιά άνω των 13 ετών θα πρέπει να ταξιδεύουν στο πίσω κάθισμα, καθώς η πίσω περιοχή του οχήματος υπόκειται σε λιγότερη πίεση. Το πίσω κάθισμα είναι επίσης το ασφαλέστερο μέρος για τα παιδιά που ταξιδεύουν σε σωστά τοποθετημένα και ασφαλισμένα παιδικά καθίσματα αυτοκινήτου. Ένα καλά σχεδιασμένο πίσω κάθισμα αυτοκινήτου προσφέρει μέγιστη ασφάλεια. Ζώνες ασφαλείας, προσκέφαλα και σωστά διαμορφωμένα πίσω καθίσματα είναι υπεύθυνα για την προστασία των επιβατών. Το πίσω κάθισμα πρέπει να είναι σταθερά ενισχυμένο, να έχει επαρκές βάθος και χαρακτηριστική διαμήκη εσοχή στην άκρη, η οποία θα εμποδίζει τον επιβάτη να γλιστρήσει προς τα εμπρός σε περίπτωση πρόσκρουσης.

ΠΗΓΗ: https://www.thestival.gr/

Κοινοποίησε το

  • Tweet
Previous Post

Άριστη η κατάσταση του δακτύλου της 8χρονης – Τι λέει o πλαστικός που τη χειρούργησε

Next Post

Ερώτηση Τσίπρα στον πρωθυπουργό για τη ΔΕΗ – “Προκλητικό πάρτι golden boys”

Next Post
Ερώτηση Τσίπρα στον πρωθυπουργό για τη ΔΕΗ – “Προκλητικό πάρτι golden boys”

Ερώτηση Τσίπρα στον πρωθυπουργό για τη ΔΕΗ – “Προκλητικό πάρτι golden boys”

  • Trending
  • Comments
  • Latest
Θεσσαλονίκη: Τα 10 βενζινάδικα που έχουν αμόλυβδη κάτω από 2 ευρώ το λίτρο

Θεσσαλονίκη: Τα 10 βενζινάδικα που έχουν αμόλυβδη κάτω από 2 ευρώ το λίτρο

Mar 14, 2022
Πέτρος Φιλιππίδης: Επιδεινώθηκε η υγεία του – Η κατάθεση “βόμβα” από γυναικολόγο στη δίκη

Πέτρος Φιλιππίδης: Επιδεινώθηκε η υγεία του – Η κατάθεση “βόμβα” από γυναικολόγο στη δίκη

Mar 16, 2022

Κολπική μυκητίαση και ομοιοπαθητική θεραπεία

Sep 28, 2013
Asia Express: Αναχώρησαν οι παίκτες για το ταξιδιωτικό παιχνίδι περιπέτειας

Asia Express: Αναχώρησαν οι παίκτες για το ταξιδιωτικό παιχνίδι περιπέτειας

May 11, 2022

Προτάσεις για τις εξόδους σας το Σαββατοκύριακο 10-11 Οκτωβρίου 2015

58
Άλη: Η πρώτη μικροζυθοποιία της Θεσσαλονίκης με 4 «μόνιμες» μπύρες!

Άλη: Η πρώτη μικροζυθοποιία της Θεσσαλονίκης με 4 «μόνιμες» μπύρες!

40
Μυστικός γάμος για την Έλενα Ράπτη / Το ανακοίνωσε στο Instagram

Μυστικός γάμος για την Έλενα Ράπτη / Το ανακοίνωσε στο Instagram

18
Το 22o Διεθνές Φεστιβάλ Νεανικών Ορχηστρών από σήμερα στον Δήμο Δέλτα

Το 22o Διεθνές Φεστιβάλ Νεανικών Ορχηστρών από σήμερα στον Δήμο Δέλτα

5
Θεσσαλονίκη: Γονιδιακή θεραπεία διορθώνει σε έναν βαθμό την οπτική αναπηρία

Θεσσαλονίκη: Γονιδιακή θεραπεία διορθώνει σε έναν βαθμό την οπτική αναπηρία

May 20, 2022
Θεσσαλονίκη: Ήταν νεκρός 10 ώρες στα Επείγοντα – Έρευνα διέταξε ο Πλεύρης

Θεσσαλονίκη: Ήταν νεκρός 10 ώρες στα Επείγοντα – Έρευνα διέταξε ο Πλεύρης

May 20, 2022
Πίνακας που ανταλλάχθηκε για ένα σάντουιτς με τυρί το 1973 πωλήθηκε σε δημοπρασία 258.000 ευρώ

Πίνακας που ανταλλάχθηκε για ένα σάντουιτς με τυρί το 1973 πωλήθηκε σε δημοπρασία 258.000 ευρώ

May 20, 2022
Νέο αιματηρό επεισόδιο με ανήλικους στην Καισαριανή – Του έσπασαν τη μύτη επειδή τους σκούντηξε κατά λάθος

Νέο αιματηρό επεισόδιο με ανήλικους στην Καισαριανή – Του έσπασαν τη μύτη επειδή τους σκούντηξε κατά λάθος

May 20, 2022

Recent News

Θεσσαλονίκη: Γονιδιακή θεραπεία διορθώνει σε έναν βαθμό την οπτική αναπηρία

Θεσσαλονίκη: Γονιδιακή θεραπεία διορθώνει σε έναν βαθμό την οπτική αναπηρία

May 20, 2022
Θεσσαλονίκη: Ήταν νεκρός 10 ώρες στα Επείγοντα – Έρευνα διέταξε ο Πλεύρης

Θεσσαλονίκη: Ήταν νεκρός 10 ώρες στα Επείγοντα – Έρευνα διέταξε ο Πλεύρης

May 20, 2022
Πίνακας που ανταλλάχθηκε για ένα σάντουιτς με τυρί το 1973 πωλήθηκε σε δημοπρασία 258.000 ευρώ

Πίνακας που ανταλλάχθηκε για ένα σάντουιτς με τυρί το 1973 πωλήθηκε σε δημοπρασία 258.000 ευρώ

May 20, 2022
Νέο αιματηρό επεισόδιο με ανήλικους στην Καισαριανή – Του έσπασαν τη μύτη επειδή τους σκούντηξε κατά λάθος

Νέο αιματηρό επεισόδιο με ανήλικους στην Καισαριανή – Του έσπασαν τη μύτη επειδή τους σκούντηξε κατά λάθος

May 20, 2022
MySalonika

Browse by Category

  • Events
  • Gossip
  • Mysalonika
  • Uncategorized
  • Αθλητικά
  • Αυτοκίνητο
  • Βιβλία
  • Διαγωνισμοί
  • Εκπαίδευση
  • Εργασία
  • Ζώα
  • Θέατρο
  • Ιστορία
  • Κινηματογράφος
  • Κοινωνικά
  • Μουσική
  • Οικονομικά
  • Ομορφιά
  • Παράξενα
  • Πολιτικά
  • Πολιτισμός
  • Σπίτι
  • Συνεντεύξεις
  • Συνταγές
  • Σχέσεις
  • Ταξίδια
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Χορός

Recent News

Θεσσαλονίκη: Γονιδιακή θεραπεία διορθώνει σε έναν βαθμό την οπτική αναπηρία

Θεσσαλονίκη: Γονιδιακή θεραπεία διορθώνει σε έναν βαθμό την οπτική αναπηρία

May 20, 2022
Θεσσαλονίκη: Ήταν νεκρός 10 ώρες στα Επείγοντα – Έρευνα διέταξε ο Πλεύρης

Θεσσαλονίκη: Ήταν νεκρός 10 ώρες στα Επείγοντα – Έρευνα διέταξε ο Πλεύρης

May 20, 2022
  • About
  • Advertise
  • Privacy & Policy
  • Contact

© 2022 Mysalonika.gr - Created with love by Unibox.

No Result
View All Result

© 2022 Mysalonika.gr - Created with love by Unibox.