Στην 33η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού PHILOXENIA, τη μεγαλύτερη έκθεση για τον τουρισμό που διοργανώνεται στην Ελλάδα στις 10-12 Νοεμβρίου 2017 στο Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης συμμετέχει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Στο σύγχρονο, διαδραστικό περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη φετινή PHILOXENIA οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν θεματικά video με υπαίθριες δραστηριότητες από οθόνες ευρείας απεικόνισης και να ζήσουν την εμπειρία της Εικονικής Πραγματικότητας (Virtual Reality) των μνημείων UNESCO της Θεσσαλονίκης και των σημαντικότερων αξιοθέατων της πόλης, μέσα από ειδικές κάσκες VR.
Παράλληλα με τη συμμετοχή της στη PHILOXENIA, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας διοργανώνει ημερίδα για τον εναλλακτικό – θεματικό τουρισμό με τίτλο «Βιώσιμη ανάπτυξη νέων μορφών τουρισμού» το Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2017 στις 10.00 το πρωί στον ημιώροφο του Περιπτέρου 15 στον εκθεσιακό χώρο της ΔΕΘ. Στόχος της εκδήλωσης αυτής είναι η παρουσίαση των ειδικών μορφών τουρισμού και των υπαίθριων δραστηριοτήτων που προσφέρει στον επισκέπτη η Κεντρική Μακεδονία, ως ένα ενιαίο τουριστικό προϊόν που θα συμβάλλει στην επίτευξη του στρατηγικού στόχου της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας που είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
Η ημερίδα θα περιλαμβάνει εισηγήσεις για τον αθλητικό, τον περιπατητικό και τον ποδηλατικό τουρισμό ενώ στο πλαίσιο της εκδήλωσης θα παρουσιαστεί και το νέο βίντεο τουριστικής προβολής της Π.Κ.Μ., που επικεντρώνεται κυρίως στο φυσικό της πλούτο, στις εναλλακτικές δραστηριότητες και στις μοναδικές και αυθεντικές εμπειρίες που αποκτά ο επισκέπτης της περιοχής.
Το Thessbrunch πηγαίνει στη Philoxenia!
Ένα επαγγελματικό και άκρως φιλόξενο Thessbrunch διοργανώνεται αυτό το Σάββατο 11 Νοεμβρίου στην καρδιά της Θεσσαλονίκης.
Ο σκοπός του είναι να συνδυάσει τη φιλοξενία των ξενοδοχείων της πόλης με την εξαιρετική κουζίνα τους και τις λαχταριστές δημιουργίες των σεφ, ώστε η αγαπημένη γαστρονομική συνήθεια του προορισμού να «ανοίξει φτερά» και να «τρυπώσει» στις προτάσεις τουριστικών γραφείων του εξωτερικού.
Τιμώντας ένα από τα κορυφαία ετήσια γεγονότα της πόλης και τη μεγαλύτερη έκθεση του είδους στην Ελλάδα – την 33η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia (10 – 12 Νοεμβρίου 2017) – η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις της με τη ΔΕΘ – HELEXPO Α.Ε. και στρώνει το τραπέζι στον ημιώροφο του περιπτέρου 15, αποκλειστικά για τους hostedbuyers που συμμετέχουν στη φετινή διοργάνωση, ώστε ο προορισμός να προωθηθεί στους επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου μέσα από τα «μάτια» της γαστρονομίας.
Οι περίπου 120 hostedbuyers από 34 χώρες του κόσμου εκπροσωπούν μικρούς ή μεγάλους TourOperators με παγκόσμια δράση. Είναι οι άνθρωποι της τουριστικής αγοράς που προωθούν το συνεδριακό, επαγγελματικό τουρισμό ή τα ταξίδια αναψυχής, καθώς και όλα τα είδη του θεματικού τουρισμού και εναλλακτικές προτάσεις σε εξειδικευμένα κοινά και φέτος, θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά την πλούσια γαστρονομική πλευρά των ξενοδοχείων της Θεσσαλονίκης, μέσα από τα ζεστά ή τα κρύα πιάτα, τις αλμυρές ή τις γλυκιές λιχουδιές που θα τους περιμένουν σε εκλεκτούς μπουφέδες με εδέσματα. Όλα τα παραπάνω με τη φροντίδα και την καθοδήγηση των σεφ και του προσωπικού των ξενοδοχείων HyattRegencyThessaloniki και PortoPalace αλλά και με την υποστήριξη του “ThessalonikiFoodFestival” του Δήμου Θεσσαλονίκης, το οποίο θα προσφέρει ευγενικά τα σουπλά της εκδήλωσης.
Φέτος, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης συμμετέχει στη Philoxenia με ανανεωμένη διάθεση, με νέο περίπτερο και πολλές εκπλήξεις μαζί με όλο το δυναμικό της και δεν θα μπορούσε να λείψει το αγαπημένο project. Το Thessbrunch φιλοδοξεί να κάνει γνωστή τη Θεσσαλονίκη στο εξωτερικό με την ιδιότητα της «Γαστρονομικής Πρωτεύουσας της Ελλάδας», προβάλλοντας τις ιδιαίτερες γεύσεις των ξενοδοχείων της πόλης.
Παράλληλα, το Thessbrunch συνεχίζει να μας «φροντίζει» ολόκληρο τον τελευταίο μήνα του φθινοπώρου με δυνατές γεύσεις, happenings και δώρα για τους συμμετέχοντες, ενώ σε κάθε διοργάνωση ένας τυχερός κερδίζει ένα διπλό αεροπορικό εισιτήριο εσωτερικού, προσφορά της Ellinair. Υπενθυμίζεται επίσης ότι οι φίλοι του φθινοπωρινού thessbrunch έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν μέσω κλήρωσης, δωρεάν εισιτήρια για την είσοδο τους στους χώρους της 6ης Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης (Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης, Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Αγιορειτική Εστία).
Στις 19 Νοεμβρίου το Thessbrunch υποδέχεται το κοινό στο ξενοδοχείο “Colors Urban” και στις 26 Νοεμβρίου στο ξενοδοχείο Mandrino. Παράλληλα «τρέχει» και ο αγαπημένος διαγωνισμός #koulouriofthemonth στα social media του thessbrunch, με έπαθλο ένα ταξίδι για τη φωτογραφία με το κουλούρι ως κορνίζα που θα συγκεντρώσει τα περισσότερα likes του κοινού.
Περισσότερες πληροφορίες για τα ξενοδοχεία που συμμετέχουν, το πρόγραμμα και τα μενού μπορείτε να βρείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση: www.thessbrunch.com.