Με στόχο να βελτιωθεί η κυκλοφοριακή κατάσταση στην πόλη και να δοθεί ενα «χτύπημα» στις διπλοσταθμεύσεις ο δήμος Θεσσαλονίκης προχώρησε σέμερα σε σειράπαρεμβάσεων στο ιστορικό εμπορικό κέντρο.
Από νωρίς το πρωί συνεργεία του Δήμου προχωρούν σε παρεμβάσεις στο τμήμα τηςΕρμού, από την οδό Βενιζέλου έως τον πεζόδρομο της Αριστοτέλους, καθώς και στο τμήμα της Λέοντος Σοφού, από την οδό Φράγκων έως την τριγωνική νησίδα με την οδό Δωδεκανήσου.
Τα συνεργεία υπό την επίβλεψη του αντιδημάρχου Τεχνικών Έργων, Περιβάλλοντος και Καθαριότητας Θανάση Παππά και του διευθυντή Τεχνικών Υπηρεσιών του δήμου Θεσσαλονίκης, αρχιτέκτονα Κώστα Μπελιμπασάκη προχώρησαν στη δημιουργία χώρων στάθμευσης οχημάτων ΑμεΑ και δικύκλων καθώς και στη διαγράμμιση της διπλής διαχωριστικής γραμμής.
Συγκεκριμένα στη Λ. Σοφού δημιουργούνται τρεις θέσεις φορτοεκφόρτωσης, τέσσερις ΑμεΑ, 34 δικύκλων και 28 ποδηλάτων, ενώ παραμένουν και θέσεις για τα ΙΧ. Επίσης τοποθετείται διαχωριστικό στη μέση για να αποφευχθεί η διπλοστάθμευση στην περιοχή.
Ανάλογο είναι το σχέδιο και στην οδό Ερμού, όπου στο συγκεκριμένο σημείο είναι δύσκολη η κατάσταση κυρίως τις πρωινές ώρες με τις φορτοεκφορτώσεις και τα διπλοπαρκαρισμένα οχήματα.
Για ένα πιλοτικό πρόγραμμα με αφορμή την εβδομάδα κινητικότητας έκανε λόγο ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, ο οποίος βρέθηκε στο σημείο για να επιθεωρήσει τις εργασίες. «Κάνουμε πιλοτικά ορισμένα σημεία για να δούμε πώς μπορούμε να βελτιώσουμε την κυκλοφορία αυτοκινήτων, πεζών, ποδηλάτων και λεωφορείων στην πόλη», τόνισε ο δήμαρχος. Συνέστησε, δε, «για αυτόν τον λόγο υπομονή από τους κατοίκους, από τους εμπόρους, από όλους».
Αναφορικά με το κλείσιμο του κέντρου της πόλης την Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου σημείωσε ότι προφανώς η μέρα που επιλέχθηκε να απαγορευθεί η κυκλοφορία μπορεί να δημιουργεί «κάποιο θεματάκι για τους καταστηματάρχες αλλά η λογική είναι ότι θα πρέπει να μάθει ο κόσμος να κυκλοφορεί με λεωφορείο».
Όπως εξήγησε, «ο στόχος είναι διπλός, εκτός από τη διευκόλυνση των πεζών, είναι οι λεωφορειόδρομοι και οι ποδηλατόδρομοι. Οι λεωφορειόδρομοι έχουν προτεραιότητα γιατί εξυπηρετούν περισσότερο κόσμο, ενώ για τους ποδηλατόδρομους έχουμε κάποιο πρόβλημα με την Περιφέρεια, η οποία δεν εγκρίνει τις αποφάσεις μας».
Σύμφωνα, πάντως, με τη διοίκηση του δήμου σε περίπτωση που συνεχιστεί η επίσχεση εργασίας στον ΟΑΣΘ το μέτρο του αποκλεισμού θα επανεξεταστεί για την Πέμπτη.
Πηγή: http://www.voria.gr/article/thessaloniki-i-nees-thesis-stathmefsis-gia-amea-ke-dikikla-foto